خبر فوری
شناسه خبر: 27791

60 نامه نوشتم بی‌پاسخ و بی‌اقدام

دکتر محمدجواد عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در مراسم افتتاحیه هفتمین نمایشگاه فیداکسپو با گلایه از روند پیشرفت کشاورزی

60 نامه نوشتم بی‌پاسخ و بی‌اقدام

تو میگی نامه نوشتی نرسیده

از تو یک خط و نشون هیچ کس ندیده

اخبار سبز کشاورزی ؛ دکتر محمدجواد عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در مراسم افتتاحیه هفتمین نمایشگاه فیداکسپو با گلایه از روند پیشرفت کشاورزی و حمایت ناکامل دولت گفت: بیش از 60 نامه به مقامات دولت و مجریان برای حذف بوروکراسی، کمک به تولیدکننده، ارائه تسهیلات و… نوشته‌ام؛ اما همگی بی‌پاسخ مانده و نه وزارت و نه دولت اقدامی کرده‌اند.
خبرنگار ما در بررسی‌های خود به‌دنبال ردپای نامه‌های دکتر عسکری است و اینکه نامه‌های نوشته شده وی به کجا ارسال شده و گیرنده دستور اقدام، اجرا یا بایگانی صادر کرده است؟!
هنوز هیچ یک از مراجع دولتی اعلام نکرده‌اند که چه تعداد نامه‌های رئیس کمیسیون را دیده یا دریافت کرده‌اند و عناوین نامه‌ها و خطاب آنها چه بوده است.
با این همه کارشناسان معتقدند در صورت ارسال این نامه‌ها و عدم دریافت، جایگاه ریاست مجلس مخدوش شده و ضرورت دارد رئیس مجلس به قوه قضائیه شکایت برده و مخاطبین نامه را به دادگاه بکشند و دولت را وادار به پیگیری نمایند، نه اینکه صرفا طرح شکایت و آن هم در یک جمع در سالن صورت پذیرد.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای