خبر فوری
شناسه خبر: 27821

شرکت بهارآوران تجارت پیروز ساجد

شرکت بهارآوران تجارت پیروز ساجد/ مدیر عامل آقای ساجد پونجانی-برپایی نهمین دوره نمایشگاه جامع بین‌المللی نهاده‌های کشاورزی(اگروپارس)

شرکت بهارآوران تجارت پیروز ساجد
با توجه به برپایی نهمین دوره نمایشگاه جامع بین‌المللی نهاده‌های کشاورزی(اگروپارس) به همت انجمن‌های صنایع تولیدکنندگان سموم و کودهای شیمیایی و با توجه به حضور چشمگیر تولیدکنندگان و فعالان این صنعت، در خصوص ظرفیت‌های تولید کود و سم، استفاده از ظرفیت‌های خاص، موانع، چالش‌ها و مشکلات و… با طرح چند سوال دیدگاه برخی از مدیران عامل و فعالان این حوزه را جویا شده‌ایم که به منظور رعایت اختصار برای مشاهده سوالات ( اینجا ) را کلیک کنید.
بیشتر بخوانید: شرکت بهارآوران تجارت پیروز ساجد+فیلم

آقای ساجد پونجانی- مدیر عامل

1- بدیهی است برخی از تولید کنندگان داخلی خصوصا شرکت‌های دانش بنیان محصولاتی قابل رقابت در عرصه بین المللی عرضه می‌کنند .
2- در این زمینه مهم‌ترین موانعی که وجود دارد الزام یا ایجاد ساختار آموزشی برای کشاورزان است که مصرف‌کننده نهایی هستند.
3-نه تنها در حوزه کشاورزی بلکه در همه حوزه‌های تولیدی کشور ایجاد تسهیل در مواردی همچون اخذ مجوزهای تولید و توزیع داخلی و صادرات، کاهش و ثبات هزینه‌های تولید و… ازجمله مشکلاتی هستند که دولت می‌بایست مورد توجه و مساعدت قرار دهد.
6- قطعا ورود تکنولوژی و جهت‌دهی کشاورزی کشور به‌سمت اتوماسیون شدن البته با حفط تعادل و کنترل هزینه‌ها نه تنها می‌تواند تاثیر شگرفی در بهینه شدن کشاورزی داشته باشد، بلکه در بعد مصرف منابع نیز به صرفه است.
10و11و12-با توجه به تحقیقات میدانی که شرکت ما در کشورهای حوزه خلیج فارس، سوریه، عراق و ترکیه داشته است و بنابر تجارب ما به‌عنوان جاذب سرمایه‌گذاران تولیدکننده خارجی در کشور، علت این مشکل، نبود کیفیت کافی محصولات داخلی، بسته‌بندی نامناسب، کمرنگ بودن حضور نهادهای مرتبط دولتی و غیردولتی در مجامع بین‌المللی مثل نمایشگاه‌ها و… همچنین بی‌ثباتی در بازار ارز و قیمت تمام شده محصولات است.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای