خبر فوری
شناسه خبر: 4490

15 برند برتر چای در سال 2021

از سال 1992 شروع به ساخت مخلوط های چای دستی کرده است ، زمانی که برای اولین بار از بهترین باغ های چای در سراسر جهان منبع تهیه برگ و گیاهان را آغاز کرد.

15 برند برتر چای در سال 2021

بهترین برند های چای امسال (2021)

THE REPUBLIC OF TEA

از سال 1992 شروع به ساخت مخلوط های چای دستی کرده است ، زمانی که برای اولین بار از بهترین باغ های چای در سراسر جهان منبع تهیه برگ و گیاهان را آغاز کرد.اما این برند بیش از بسته بندی زیبا چای خوش طعمی دارد. Republic of Tea ، یک مدل تجاری است که از تغییرات مثبت اجتماعی و محیطی پشتیبانی می کند ، بنابراین نوشیدن این چای به شما احساس خوشایندی می دهد. در مورد فهرست نوشیدنی ها ، این برند در همه دسته ها ترکیبات درجه یک را دارد ، اما چای های سبز آنها بسیار هیجان انگیز است. اگر تازه با چای سبز آشنا هستید ، ترکیب Honey Ginseng آنها بسیار شیرین و مطبوع است ، مقدمه ای عالی که نوشیدن آن بسیار آسان است.

YOGI

YOGI ، یک شرکت بین المللی مستقر در اورگان است ، از 30 سال گذشته با استفاده از مخلوط هایی که از اصول آیورودا الهام گرفته شده است ، از برگ و گیاهان چای برای ایجاد اکسیرهای شفابخش استفاده می کند. از گیاهان و ادویه های با کیفیت بالا تهیه می شوند - بسیاری از آنها از هند و جنوب آسیا می آیند ، نتیجه نهایی؟ یک سری از چای های خوشمزه و فوق العاده موفق که می توانید به راحتی در فروشگاه های مواد غذایی پیدا کنید. دوستداران چای سبز ، گوش فرا دهید: یکی از پرفروش ترین چای های یوگی ، چای سبز آنتی اکسیدانی سوپر آنتی اکسیدان آنهاست - ترکیبی جسورانه تر با لیموترش و شیرین بیان - که توسط طرفداران آن کاملاً خوشمزه (و سالم) توصیف می شود.

JADE LEAF MATCHA

شرکت JADE LEAF MATCHA در یک چیز تخصص دارد - یعنی پودر چای سبز ژاپنی معروف به ماتچا است. تمام کالاهای JADE LEAF MATCHA توسط شبکه خاصی از مزارع خانوادگی ، مجموعه چای کیزونا تولید می شود که از روش های جدید و قدیمی برای پرورش خوشمزه ترین و مقوی ترین برگ های ماتچا استفاده می کند. کافی است بگوییم که هم گروه کیزونا و هم برند JADE LEAF MATCHA کار بسیار درستی انجام داده اند ، زیرا محصول اصلی ماتچا طی ده ها هزار بررسی از دوستداران ماتچا بدست آورده است که با عطر و طعم برتر و جلوه های انرژی بخش آن سوگند می خورند.

HARNEY & SONS

این مارک چای EAST COAST همانطور که از نامش پیداست یک تجارت خانوادگی است. بله ، هارنی ها علاقه زیادی به چای دارند و این ترکیبات با کیفیت عالی تجارت منصفانه ای را که ارائه می دهند ، نشان می دهد ، که دارای هر دو پروفایل عطر و طعم کلاسیک و عجیب و غریب است. به مدت سه نسل ، هارنی ها چای های صنعتی را تولید ، مخلوط و کیسه می کنند که باعث آشنایی بیشتر افراد با مواد غذایی می شود. در حالی که کاتالوگ HARNEY & SONS دارای گزینه های هیجان انگیز فراوانی است ، طرفداران این برند می گویند چای سیاه HOT CINNAMON SPICE آنها را نباید از دست داد. چای سیاه با طعم جسورانه با ترکیبی از دارچین ، میخک و پوست پرتقال است.

VAHDAM

وحدام که توسط علاقه مندان به چای هندی بالا ساردا تاسیس شده است ، واسطه ها را برای تهیه آن کنار گداشته است و از بهترین موادی که باغ های معروف چای در کشورهند ارائه می دهند - یک مدل کسب و کار اخلاقی که به طور چشمگیری به نفع خود کشاورزان است. ترکیبات VADHAM از آداب سلامتی بومی الهام گرفته شده اند و از آنجا که همه آنها فقط از برگها و گیاهانی تشکیل شده اند که در هند دستچین شده اند ، نتیجه کیفیتی است که می توانید میل کنید. حرف ما را قبول نکنید ، فقط کافی است ترکیب EARL GREY آنها را امتحان کنید - برداشتی تازه از یک عطر و طعم برتر چای سیاه برگ را با عطر مرکبات بهشتی روغن ترنج برای یک چای سیاه متعادل ترکیب می کند. مقاومت در برابر آن سخت است.

TWININGS

TWININGS OF LONDON بیش از 300 سال است که چای با کیفیت تولید می کند ، بنابراین به راحتی می توان گفت که این شرکت چای انگلیسی بسیار محبوب می داند که چه کاری انجام می دهد. چایهایی که از کنیا ، مالاوی و آسام تهیه شده اند ، به چایهای سیاه کلاسیک TWININGS عطر و طعم کاملی می بخشند ، در حالی که مواد سایر مناطق طعم ملایمتری را برای یک فنجان از چای به شما می دهند. شما می توانید چای های TWININGS را بیابید ، تقریباً در همه جا وجود دارد و علی رغم فعالیت گسترده آنها ، شرکت متعهد به رعایت اصول اخلاقی در مورد تهیه مواد است (بنابراین می توانید هر مخلوطی را با خیال راحت بنوشید). مطمئن نیستید کدام عطر را انتخاب کنید؟ چای صبحانه کلاسیک انگلیسی TWININGS از نظر سلطنتی خوب است.

NUMI

خواهر و برادر متولد عراق ، ساکن اوکلند ، پشت سر NUMI ، با اشتیاق مشترک برای ایجاد تغییر مثبت و البته عشق متقابل به چای ، به عنوان شرکای تجاری گرد هم آمدند. امروز ، خواهران و برادران احمد رحیم و ریم حسنی از طریق شرکت خود اهداف بشردوستانه را پیش می برند و استانداردهای اخلاقی بالایی را در تولید ترکیبات چای عالی خود حفظ می کنند. در چای ، هرچه برگ بزرگتر باشد ، کیفیت بهتری دارد - و نومی فقط از کاملترین برگهای چای (در کنار مواد نادر و عجیب و غریب) استفاده می کند تا مخلوطهایی را به دست آورد که به طور قابل توجهی غنی تر ، نرمتر و تصفیه شده تر باشند. طرفداران این مارک به خصوص در انتخاب چای های گیاهی خود بسیار شور و شوق دارند. به طور خلاصه ، نعناع NUMI'S MORROCCAN: نوعی چای زنده و گوارا با شیرینی ملایم نعناع جوان و رایحه ای که بدون کمک کافئین شما را از خواب بیدار می کند.

TRADITIONAL MEDICINALS

شرکت TRADITIONAL MEDICINALS به غیر تجارت داروهای سنتی فعالیت اجتماعی و زیست محیطی نیز دارند ، اما شما ممکن است آنها را بخاطر خط برتر چای های سلامتی محور خود بهتر بشناسید. داروهای سنتی در سال 1974 توسط رزماری گلادستار - گیاه شناس نسل سوم گیاهان دارویی و هم اکنون مربی و نویسنده در زمینه مطالعات گیاهان - و دریک سدلر تاسیس شد. اگرچه این زوج دیگر در شرکت فعال نیستند ، این برند همچنان به دیدگاه اصلی خود در مورد آوردن داروهای گیاهی و طبیعی به مصرف کنندگان وفادار مانده است. به همین ترتیب ، این شرکت در جستجوی ترکیبات گیاهی با کیفیت بالا همچنان مورد علاقه بین دوستداران چای است. داروهای سنتی دارای انواع مختلف چای برای پیروان وفادارخود هستند ، نوشیدن یک فنجان مخلوط بابونه و اسطوخودوس یک روش الهی برای آرامش است.

TEECCINO

TEECCINO فقط از گیاهان - قهوه گیاهی ، چای گیاهی - استفاده می کند و آنها این کار را به خوبی انجام می دهند. این تاسیس در سال 1993 توسط کارولین مک دوگال ، یک طراح برنده جایزه چای با هدف ایجاد یک خط چای با طعم قوی و گزینه های قهوه که رضایت علاقه مندان به چای و قهوه را تأمین می کند ، تأسیس شد. TEECCINO با مجموعه ای از دمنوش های گیاهی غنی و لذیذ ، که به لطف ترکیب گیاهان ، میوه ها و مغزهای آلی که در آنها وجود دارد ، از فواید سلامتی برخوردار است ، در ماموریت اصلی خود موفق شده است. ممکن است در مورد هر نوع چای که ادعا می کند مانند طعم قهوه است شک داشته باشید ، اما به ما اعتماد کنید: چای نارگیل قاصدک TEECCINO'S - با مشخصات خامه ای ، شکلاتی و کمی تلخ گزینه مناسبی برای دوست داران قهوه است.

TWG TEA

TWG یک چایخانه زنجیره ای لوکس سنگاپوری است ، اما نام تجاری معروف چای آن را در سراسر جهان سر و صدا کرده است. TWG ، با ترکیب گسترده چای منحصر به فرد ، نمونه تجملاتی است. چیزی که شما برای پول خود می گیرید چیزی فراتر از بسته بندی اغوا کننده و باکلاس است ، هرچند: چای های TWG به دلیل برداشت خوب و عطر و طعم برتر به طور گسترده ای شناخته می شوند. طرفداران این برند تقریباً در مورد هر ترکیبی که ارائه می دهند تعریف و تمجید می کنند ، بنابراین اگر کنجکاو هستید پیشنهاد می کنیم خود را با یکی از گزینه های خوش طعم آنها دوست کنید - مانند این نمونه کلاسیک که شامل مخلوط چای ارل گری ، بابونه و صبحانه است.

TEA FORTE

TEA FORTE افتخار خود را در ارائه چای های دستی ، که مستقیماً از تولید کنندگان تهیه می شود و با استفاده از بهترین و نادرترین مواد موجود در آن مخلوط می شود. (طبق وب سایت آنها ، مواد تشکیل دهنده TEA FORTE "کمتر از یک درصد از چایهای موجود در سراسر جهان را نشان می دهد.") این دستگاه های پیشرفته چای ساز هر یک از طعم های ظریف و منحصر به فرد را با هنرمندی بی نظیر طراحی می کنند. لذت نوشیدن یک فنجان چای فوق لوکس برای شما یک پنی زیبا خواهد بود - اما اگر به دنبال یک تجربه نوشیدن چای هستید ، یک مجموعه مزه چای FORTE ناامید کننده نخواهد بود.

SMITH TEAMAKER

SMITH TEAMAKER یک برند مستقر در پورتلند است که توسط استیون اسمیت تاسیس شده است ، تیمی متواضع طرفداران آن به شما خواهند گفت که می توانید آن را در هر جرعه از چای های آن احساس کنید. خلاقیت در قلب فلسفه SMITH TEAMAKER است، ترکیبی از دسته های کوچک، همه آنها با لحظه ای الهام آغاز می شوند و قبل از اینکه به فنجان شما راه پیدا کنند ، مزه دقیق می شوند. به عبارت دیگر ، متخصص میکسولوژیک در هنگام تهیه یک چای عالی هیچ گوشه ای را برش نمی زند. چای سفید گلبرگ SMITH TEAMAKER بیان کاملی از وفاداری این برند به کیفیت است: این ترکیب غنی از آنتی اکسیدان چای سفید و برگهای گل برگ کامل چینی ابریشمی ، نرم و معطر است. در اصل ، طعم آن مانند یک عاشقانه جدید است.

TAYL ORS OF HARROGATE

TAYLORS OF HARROGATE یک تجارت خانوادگی مستقر در یورکشایر است که قهوه ممتاز و چای مخصوص را به طور یکسان تولید می کند. وقتی صحبت از مورد دوم می شود ، تخصص TAYLORS OF HARROGATE در ایجاد روابط قوی با مزارع درجه یک و تعاونی ها در مناطق چای خیز است تا فقط بهترین و خوش طعم ترین مواد موجود را تهیه کند. این نام تجاری از سال 1886 وجود داشته است ، اما تعهد آن در زمینه ابراز مهربانی و احترام در هر جنبه از تجارت طی سالها کاهش نیافته است. همچنین کیفیت آن نیز کاهش نیافته است. با رعایت بالاترین استانداردها ، TAYLORS OF HARROGATE همچنان وفاداران خود را فقط با چای کلاسیک یورکشایر خوشحال می کند. نکته: کسانی که می دانند می گویند چای سفید TAYLORS - ترکیبی خامه ای با نتهای ظریف گلبرگ هلو و گل - یک پیروزی ناب و تسکین دهنده روح است.

RISHI

ریشی در سال 1997 توسط جوشوا کایزر ، یک مسافر مشتاق که آرزو داشت چای های عالی که در آسیا چشیده بود را به دنیای غرب بیاورد تاسیس شد - و این برند دقیقاً این کار را انجام داده است. RISHI ، برندی که مسئولیت اجتماعی بالایی را به خود اختصاص می دهد ، از طریق تجارت مستقیم با تولیدکنندگان صنعتگر ، مواد لازم برای تهیه چای های شیفته خود را تهیه می کند. چای های ریشی نوعی عاشقانه هنر آشپزی و گیاه شناسی هستند و شما می توانید عشق را در هر ترکیبی که ارائه می دهند بچشید. اما اگر می خواهید یکی از موارد مورد علاقه ما را بشناسید ، چای سفید شکوفه برگ هلو را امتحان کنید. رایحه شیرین و رویایی نوشیدنی تسکینی را ایجاد می کند که طعم آن تابستانی است … و چه گرم و چه سرد آن خوشمزه است.

DAVID'S TEA

DAVID'S TEA در کبک متولد شده و تعداد قابل توجهی از ترکیبات چای برگ سست و دلپذیر و کاملاً اصلی را در قوطی های چشم نوازی به یادگار می ماند بسته بندی می کند … اما این ترکیب بی نظیر طعم دهنده ها است که باعث می شود طرفداران برای کارهای بیشتری بازگردند. DAVID'S TEA در هر مرحله از فرآیند تولید ، استانداردهای بالایی را حفظ می کند ، اما نحوه ترکیب آن حاصل یک نیروی تخیل است. فقط کافی است پیچ میوه ای انبه ، نارگیل و آناناس را به سبک کلاسیک امتحان کنید و طعم خود را برای ترکیب طعم های گرمسیری با ادویه جات ترشی جات سنتی خودتان بچشید.

منبع:purewow

مترجم: صدف وزیری

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای