خبر فوری
شناسه خبر: 35035

گرانی و جیب خالی کارمندان برای سفر

مطابق برخی آمارهای رسمی و غیررسمی، متاسفانه کشور ما در رتبه شادی و نشاط جایگاه ظاهرا مطلوبی ندارد. صد البته که در طول دهه‌های گذشته عده‌ای کاسب و نان به نرخ

گرانی و جیب خالی کارمندان برای سفر
مطابق برخی آمارهای رسمی و غیررسمی، متاسفانه کشور ما در رتبه شادی و نشاط جایگاه ظاهرا مطلوبی ندارد. صد البته که در طول دهه‌های گذشته عده‌ای کاسب و نان به نرخ روز خور تلاش داشته‌اند که مردم همواره در غم و اندوه و عزاداری و گریه و زاری باشند؟!
اخبار سبز کشاورزی ؛ دکتر حسن خسروی، مدرس دانشگاه و تحلیلگر مسائل مدیریت دولتی ایران | اسلام دین نشاط و شادمانی، حیات بخش و امید آفرین است و ایرانیان با تمدن و فرهیخته نیز همواره مردمانی سرزنده و شاداب بوده و خواهند بود.

تبعیض و بی‌عدالتی در ارائه امکانات رفاهی سازمان‌ها

فصل تابستان و تعطیلات مدارس و دانشگاه ها در پیش است. متاسفانه مساجد و سازمان‌ها برای کار فرهنگی و تفریحی بودجه ندارند و مهمانسراها را هم که گفته‌اید به فروش برسانند و تبعیض و بی‌عدالتی هم میان امکانات رفاهی سازمان‌ها به چشم می‌خورد که لازم است رئیس جمهور محترم پاسخگوی آن باشند.
مثلا شرکت نفت، بانک ملی، نیروی انتظامی، قوه قضائیه همگی بیمارستان دارند. بانک‌های دولتی انواع و اقسام باشگاه‌ها، ویلاها و مراکز تفریحی در شمال و جنوب دارند.
بانک مرکزی در محله پاسداران باشگاهی ورزشی تفریحی عظیمی دارد؛ شرکت‌های هواپیمایی انواع و اقسام بلیت‌های رفاهی داخلی و خارجی دارند؛ ارگان‌های نظامی این همه مجموعه‌های اقامتی در شمال دارند؛ پس بقیه کارمندان دولت کارمند این کشور نیستند؟!

سرانجام کارت سفر چه شد؟

اکنون که مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل می‌شوند، خانواده کارمندانی که سازمانش هیچ امکانات رفاهی لازم و کافی ندارد؛ مانند دیوان محاسبات کشور باید برای تفریح و گردش و اوقات فراغت به کدام هتل و باشگاه و مجموعه پذیرایی مراجعه کنند؟!
قرار بود کارت سفر بدهید چه شد؟ چرا صدا و سیما مجموعه عظیم تفریحی در زیبا کنار شمال و باشگاه تفریحی در خیابان ملاصدرا تهران دارد و بقیه سازمان‌ها محرومند؟
یک کارمند بازنشسته دیوان محاسبات کشور که در یکی از حساس‌ترین سازمان‌های این کشور کار سنگین و طاقت فرسای کنترل و نظارت را انجام داده، کجا باید زن و بچه خود را به‌طور آبرومندانه برای چند روز استراحت ببرد؟!
سید ابراهیم رئیسی قطعا نیک می‌داند که شادی و شادابی نیروی انسانی رابطه مستقیمی با کارایی و بهره‌وری دارد.
این امر مهمی است که دین مبین اسلام تاکید فراوانی بر آن دارد، پس چرا توجه نمی‌شود؟!

همه باید بتوانند از امکانات کشور عادلانه استفاده کنند

به نظر می‌رسد بایستی به ظلم و بی‌عدالتی موجود میان امکانات رفاهی دستگاه‌ها پایان داد و همه بتوانند از امکانات کشور عادلانه استفاده کنند.
از رئیس جمهور درخواست داریم ترتیبی اتخاذ نمایند که همه کارمندان دولت این امکان را داشته باشند که بدون دغدغه چند روزی را با خانواده خود در ایران قشنگ به تفریح و شادی بپردازند.
این جزو حداقل‌هایی است که هر کارمند و کارگر و شهروند می‌بایست از آن برخوردار باشند.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای