خبر فوری
شناسه خبر: 47442

نابودی سلول‌های سرطانی پروستات با معجون گیاهی

نابودکردن سلول‌های سرطانی پروستات به صورت طبیعی با ترکیب سه میوه و گیاه

نابودی سلول‌های سرطانی پروستات با معجون گیاهی

اخبار سبز کشاورزی؛ تحقیق شگفت انگیزجدیدی در نشریه پری سیژن آنکولوژیPrecision Oncology  ثابت کرده است که ترکیب سه ماده مغزی که بنیان گیاهی دارند سلول های سرطانی پروستات را نابود می‌نماید.

عنوان این پژوهش که به‌وسیله آقای استفانو تی‌زیانی محقق دانشگاه تگزاس، رهبری شده است «درمان ترکیبی با مواد مرکب طبیعی درسرطان پروستات از رشد تومور یا توده پروستات جلوگیری می‌کند و منجر به نوسانات اساسی در متابولیسم یا سوخت و سازسلول سرطانی می‌شود» است.

همان‌طورکه در گزارش دانشگاه تگزاس(UT)  تشریح شده است، این کشف غیرمنتظره به فرد اجازه می‌دهد با غذای اصلی‌اش موجبات مرگ از طریق گرسنگی سرطان پروستات را فراهم آورد.

این سه ماده طبیعی چه چیزی هستند؟ آنها عبارتند از:

-  اسید اِرسولیک Ursolic acid(اسیدی که از پوست میوه به‌دست می‌آید) از پوست سیب

-  کَرکیومِن curcumin از زردچوبه

-  رِس ورات رُل Resveratrol از انگور قرمز

اکثر مطالعات، تنها یک ماده را مورد آزمایش قرار می‌دهند، درحالی‌که این نشریه از کشف ترکیب مخصوصی (ترکیب فوق الاشاره) که تومورهای سرطانی پروستات را تحلیل می‌برد، خبر داده است.

در مقاله دانشگاه تگزاس (UT)چگونگی اثرگذاری بر یکدیگر مواد شیمیایی که بنیان گیاهی دارند نیز تشریح شده است.

ترکیب اسید اِرسولیک Ursolic acid با کَرکیومِن یا رِس ورات رُل نمی‌گذارد سلول‌های سرطانی چیزی (آن چیزگلوتامین می باشد) را که برای رشد نیاز دارند، بخورند.

مسدودکردن راه جذب موادغذایی که مورد نیاز سلول های سرطانی است، با مواد مغزی که در رژیم غذایی معمولی انسان هست یک راه تمیز و شسته و رفته‌ای است. مقاله اصلی به شرح ذیل است:

Prostate cancer breakthrough: Combination of three plant-based nutrients found to MELT AWAY prostate cancer cells

Friday, June 30, 2017 by: Mike Adams

(تکمله مترجم – سیب و زردچوبه در تمام فصول سال وجود دارند، در صورت فقدان انگور قرمز می‌توان از مویز [انگورقرمز یا سیاه خشک شده، بی‌هسته یا با هسته فرقی نمی‌کند، گرچه باهسته‌اش مفیدتر است] استفاده نمود.

دستورالعمل ساخت معجون معجزه گر بالا – یک تا دو عدد سیب متوسط را انتخاب می‌کنیم، بعد از دور ریختن هسته و چوب انتهایی آنها، سیب خورد شده را در داخل مخلوط کن می‌ریزیم.

یک قاشق مرباخوری زردچوبه به آن می‌افزاییم. به اندازه یک فنجان انگور قرمز یا دو قاشق سوپخوری مویز به آنها اضافه می‌کنیم. یک لیوان آب هم به درون مخلوط کن می‌ریزیم. با روشن کردن مخلوط‌کن و هم زدن خوب آن، محلول جان بخش شما آماده است.

تقی طاهری آبکنار

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای