آخرین خبرها:
شناسه خبر: 40914

درباره مستند سینمایی «از غذا تا انقراض»

«از غذا تا انقراض» (Eating Our Way to Extinction) مستندی محصول سال 2021 کشور انگلستان به کارگردانی مشترک لودو براکوی و اتو براکوی

درباره مستند سینمایی «از غذا تا انقراض»

آیا گونه بعدی در مسیر انقراض ما هستیم؟

«از غذا تا انقراض» (Eating Our Way to Extinction) مستندی محصول سال 2021 کشور انگلستان به کارگردانی مشترک لودو براکوی و اتو براکوی (Ludo Brockway و Otto Brockway) است که توسط دو کمپانی Broxstar Productions و Seine Pictures تولید شده است.

اخبار سبز کشاورزی ؛ نویسندگی این مستند را اتو براکوی برعهده داشته و افرادی همچون کیت وینسلت (راوی)، آنتونی رابینز، ریچارد برانسون، سیلویا ارل، جرمی ریفکین، اولیویر دو شوتر، بروس فردریک، تارا گارنت، مایکل گرگر، برندا دیویس، تارین بیشاپ، اودو اراسموس، جوزف پور، خواکین پینو، مائوریسیو رویز و… در آن حضور دارند.

نسخه انگلیسی این مستند در اکتبر سال ۲۰۲۱ با روایت کیت وینسلت منتشر شد و تاکنون به بیش از ده زبان منتشر شده است و نسخه فارسی آن نیز در مردادماه امسال با روایت شبنم مقدمی در اختیار مخاطبان فارسی‌زبان قرار گرفت .

در خلاصه این مستند آمده است گروهی از متخصصان و دانشمندان برجسته جهان دور هم جمع شده‌اند تا نگرش مردم به غذا و صنعت غذا را تغییر دهند.

این مستند دست روی موضوعی می‌گذارد که کسی حاضر نیست درباره‌اش حرف بزند: آیا گونه بعدیِ در مسیر انقراض ماییم؟

این مستند با افشای حقایقِ تلخ و پرداختن به حساس‌ترین مسئله زمانه ما، یعنی فروپاشی اکولوژیک، قصد رساندن پیامی ساده اما تأثیرگذار را دارد./پیام ما

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای