آخرین خبرها:
شناسه خبر: 35016

رونمایی از لوگوی جدید کشاورزی حفاظتی

از لوگوی جدید کشاورزی حفاظتی کشور رونمایی شد. بعد از مدت‌ها تلاش لوگوی کشاورزی حفاظتی در کشور به‌عنوان یک‌ نماد و شاخص طراحی و معرفی شد. به گزارش اخبار سبز

رونمایی از لوگوی جدید کشاورزی حفاظتی

از لوگوی جدید کشاورزی حفاظتی کشور رونمایی شد. بعد از مدت‌ها تلاش لوگوی کشاورزی حفاظتی در کشور به‌عنوان یک‌ نماد و شاخص طراحی و معرفی شد.

به گزارش اخبار سبز کشاورزی ، محمد اسماعیل اسدی | این لوگوی باکیفیت می‌تواند نشان توسعه و‌ ترویج کشاورزی حفاظتی در کشور باشد و بر روی انواع کارنده‌های بی‌خاک‌ورز و کشت مستقیم کشور فارغ از آرم و‌ برند و ‌نشان تجاری خود حک شود تا در اقصی نقاط کشور ناقل پیام امید بخش امنیت غذایی و‌ سامانه تولید پایدار کشاورزی حفاظتی باشد.

تصویر سبز مزرعه گیاه زراعی سویای حفاظتی در بقایای گندم

در وسط نقشه ایران عزیز تصویر سبز مزرعه گیاه زراعی سویای حفاظتی در بقایای گندم در استان گلستان در تابستان سال ۱۳۹۵ به صورت دیم دیده می‌شود که به صورت بی‌خاک‌ورزی کشت گردید.

به علاوه در این لوگوی بومی کشور ایران شما می‌توانید درخت زیتون به عنوان یک درخت چند ساله و سمبل صلح ببینید که می‌تواند در کشاورزی حفاظتی نقش به‌سزایی در توسعه جنگل زراعی داشته باشد.

همچنین گیاه استراتژیک گندم با رنگ طلایی به‌عنوان معمار کشاورزی کشور و همچنین نخود از خانواده حبوبات به‌عنوان یک گیاه کم آب و تثبیت کننده نیتروژن و مناسب برای چرخه تناوب اراضی دیم کشور و گلرنگ یک گیاه بومی کشور و‌ سازگار با اراضی دیم کشور و پنبه یک‌گیاه صنعتی بسیار اشتغال‌زا و با محصولات فرعی فراوان را ملاحظه کنید.

بیشتر بخوانید: کشاورزی حفاظتی راهکاری برای افزایش بهره‌وری

از همه مهمتر در این نشان زیبای کشاورزی حفاظتی نام همیشه جاوید خلیج فارس (Persian Gulf) بر روی نقشه کشور به عنوان معرف کشور ایران ترسیم شده است.

در این نشان کشاورزی حفاظتی ما سعی کرده‌ایم با درج پیام‌های کوتاه به زبان انگلیسی به‌عنوان یک زبان بین‌المللی کشاورزی حفاظتی را به‌عنوان یک سامانه پایدار تولید معرفی نماییم.

به امید توسعه تفکر پایداری در تولیدات کشاورزی با رویکرد کشاورزی اکوسیستم نگر کشاورزی حفاظتی.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای