آخرین خبرها:
شناسه خبر: 35502

قدرت خرید مردم مبنای قيمت تن ماهی

نایب رئیس سندیکای کنسرو، افزایش ١۵٠ درصدی قیمت تن ماهی را رد کرد و گفت: فعلا این مسأله در ستاد تنظیم بازار مطرح نشده است و تولیدکنندگان حتما براساس قدرت خرید

قدرت خرید مردم مبنای قيمت تن ماهی
نایب رئیس سندیکای کنسرو، افزایش ١۵٠ درصدی قیمت تن ماهی را رد کرد و گفت: فعلا این مسأله در ستاد تنظیم بازار مطرح نشده است و تولیدکنندگان حتما براساس قدرت خرید مردم پیشنهادات خود را ارائه می کنند.
به گزراش اخبار سبز کشاورزی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد مختاریانی، نایب رئیس سندیکای کنسرو ایران، مباحث مطرح شده درباره افزایش ١۵٠ درصدی قیمت كنسرو ماهی را رد کرد و گفت : چنین موضوعی به هیچ عنوان در ستاد تنظیم بازار كشور مطرح نشده است .
بیشتر بخوانید: تولید کنسرو تن ماهی در ۴ سال کمتر از نصف شد

کارخانجات تولیدکننده منتظر تصميمات جلسه ستاد تنظیم بازار

او افزود: کارخانجات تولیدکننده همچنان منتظر تصميمات جلسه ستاد تنظیم بازار برای تعیین قیمت هستند.
این فعال اقتصادی تاکید کرد: کارخانجات تولیدکننده تن ماهی براساس شرایط اقتصادی و قدرت خرید مردم و قیمت تمام شده تولید و سود منطقی پیشنهادات خود را در این زمینه مطرح خواهند کرد.

خروج کنسرو ماهی و رب گوجه فرنگی از شمول قیمت گذاری

به گفته او، موضوع درخواست سندیکای صنایع کنسرو ایران برای خروج کنسرو ماهی و رب گوجه فرنگی از شمول قیمت گذاری پيشينى تاکنون در جلسه ستاد تنظیم بازار مطرح نشده اما بر اساس دستور رئيس اين ستاد، مقرر شده به منظور پيشگيرى از تعطيلى كارخانجات و كمبود كالا در بازار در تصميم گيرى در اين خصوص، تسريع گردد.
مختاریانی توضیح داد:همچنين مقرر است سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بررسی های تخصصی در چارچوب ضوابط قیمت گذاری را انجام دهد و پیشنهادات کارشناسی را برای طرح در جلسه ستاد تنظیم بازار، ارائه نمايد تا در این خصوص سريعا تصمیم گیری شود.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای