آخرین خبرها:
شناسه خبر: 24613

حضور ایرانی‌ها در نمایشگاه بین‌المللی گل هلند

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل‌های تزئینی و گلخانه‌ای IFTF هلند صبح امروز در منطقه وایف هاوزن آمستردام هلند گشایش یافت. به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ مهندس

حضور ایرانی‌ها در نمایشگاه بین‌المللی گل هلند
دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل‌های تزئینی و گلخانه‌ای IFTF هلند صبح امروز در منطقه وایف هاوزن آمستردام هلند گشایش یافت.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی ؛ مهندس علی شهبازی، نماینده IFTF در ایران، در این مراسم گفت: در این نمایشگاه 270 شرکت، مزرعه، گلخانه، تامین کننده تجهیزات و نهاده‌های کاشت، داشت و برداشت، صنایع دسته‌بندی، بسته‌بندی و نگهداری و حمل,صادرات و واردات در فضایی به وسعت 25 هزار مترمربع با مشارکت 30 کشور حضور یافتند و آخرین محصولات و خدمات خود را به نمایش گذاشته‌اند.

نمایشگاه گل هلند نمایشگاه گل هلند

وی که برگزاری تور تخصصی و مدیریت اعزام گروهی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گل و گلخانه‌داران ایرانی را در این نمایشگاه عهده‌دار است، اظهار امیدواری کرد با توجه به رونق کسب و کار و مشاغل تولید گل و بازار آن، در ایران می‌توانیم شرایطی را فراهم کنیم که در آبان ماه سال 1402 (9 الی 11 نوامبر 2023) با تعداد بیشتری از بازدیدکنندگان تخصصی و غرفه‌داران گل و گیاه ایرانی در IFTF شرکت داشته باشیم و اشتغال بیشتری ایجاد کنیم.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای