خبر فوری
شناسه خبر: 47888

کجا سرمایه‌گذاری کنیم؟ بورس، طلا، دلار یا بیت‌کوین؟

بورس توانست کمی از زیر فشار خارج بیرون بیاید. منتها وقتی می‌توان آسوده‌خاطر بود که محدودیت دامنه نوسان را به حال عادی برگردانند.

کجا سرمایه‌گذاری کنیم؟ بورس، طلا، دلار یا بیت‌کوین؟

بورس در اوخر هفته قبل غیرت به خرج داد و توانست کمی از زیر فشار خارج بیرون بیاید. منتها وقتی می‌توان آسوده‌خاطر بود که محدودیت دامنه نوسان را به حال عادی برگردانند. تا آن روز ظاهرا همه راه‌ها به طلا ختم می‌شود

اخبار سبز کشاورزی؛ قیمت دلار در هفته سوم مهرماه به شکل جزیی رشد کرد. طلا به همین شیوه سینه‌خیز به عقب برگشت و سکه امامی با اینکه ۷۰۰، ۸۰۰ هزار تومان گران شد در نهایت ۱.۵ درصد سود برای سرمایه‌گذاران به ارمغان آورد.

تحولات منطقه‌ای و هیجانات نظامی در حال حاضر بر فضای اقتصادی کشور سایه انداخته است. بورس در روز‌های پایانی هفته قبل غیرت به خرج داد و توانست کمی از زیر فشار خارج شود. منتها وقتی می‌توان با جرات درباره عادی‌شدن شرایط حرف زد که محدودیت دامنه نوسان به حال عادی برگردد.

تا آن روز همه به طلا فکر می‌کنند و سراغ خرید طلا، حراج سکه طلا در مرکز مبادله یا سرمایه‌گذاری روی واحد‌های صندوق طلا در بورس می‌روند. سیل پول‌های خارج‌شده از بورس همچنین ممکن است با هزار ترس و دلهره روانه بازار ارز دیجیتال شود، جایی که مثلا کسب سود ۱۷ درصدی در عرض یک هفته محتمل به‌نظر می‌رسد./ فرارو

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای