خبر فوری
شناسه خبر: 47709

روزنامه جهان صنعت مجرم شناخته شد

دادگاه رسیدگی به پرونده مدیرمسئول روزنامه «جهان صنعت» با حضور اعضای هیات منصفه در شعبه یک دادگاه کیفری یک امروز دوشنبه ۹ مهر برگزار شد.

روزنامه جهان صنعت مجرم شناخته شد

اخبار سبز کشاورزی؛  سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده مدیرمسئول روزنامه «جهان صنعت» با حضور اعضای هیات منصفه در شعبه یک دادگاه کیفری یک امروز دوشنبه ۹ مهر برگزار شد.

اکبر نصراللهی روز دوشنبه اظهار داشت: محمدرضا سعدی به اتهام «تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی موضوع اعلام جرم دادستان عمومی و انقلاب تهران» در تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ این روزنامه محاکمه شد.

به گزارش مهر، وی ادامه داد: در بخشی از مطلب روزنامه جهان صنعت با تیتر «بمباران رسانه‌ای بازارها» که چند روز پس از حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و همزمان با پاسخ ایران به این رژیم در عملیات وعده صادق منتشر شد، آمده است: «ایران زمانی می‌توانست اسرائیل را با موشک‌ها و پهپاد‌های پیشرفته‌اش شخم بزند که یک تیم کارآمد مستقل بر کرسی‌های سیاسی خارجی و سیاست گذاری اقتصادی کشور تکیه میزدند و گرنه که زرادخانه‌های ایران هم‌اکنون پر از تسلیحاتی است که از پس این کار برمی‌آیند، اما بازار بورس شکننده و بازار ارز و طلای بسیار آسیب‌پذیر کشور باعث ناکارآمدی قدرت نظامی چشمگیر کشور می‌شوند...»

سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: اعضای هیات منصفه بعد از شنیدن دفاعیات و بحث و بررسی مدیرمسئول روزنامه «جهان صنعت» را با اکثریت آراء مجرم، اما مستحق تخفیف دانستند.

نصراللهی گفت: رأی دادگاه رسیدگی به پرونده اتهام سعدی که به ریاست قاضی جواهری در شعبه یک دادگاه کیفری یک برگزار شد، متعاقبا صادر خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای