خبر فوری
شناسه خبر: 47794

نجات حیوانات خانگی در حملات هوایی به لبنان+ ویدئو

بسیاری از شهروندان لبنان با عجله خانه های خود در مناطق جنگی را ترک کردند و نتوانستند حیوانات خانگی خود را با خود به مناطق امن تر ببرند.

نجات حیوانات خانگی در حملات هوایی به لبنان+ ویدئو

حیوانات لبنان زیر حملات هوایی مانده اند. داوطلبان جان خود را برات نجات آنها به خطر می اندازند. برخی از شهروندان آواره شده با نگرانی از گروه های دوستدار و حامی حیوانات می‌خواهند در پیدا کردن حیوانات خانگی کمک حال آنها باشند.

بسیاری از شهروندان لبنان با عجله خانه های خود در مناطق جنگی را ترک کردند و نتوانستند حیوانات خانگی خود را با خود به مناطق امن تر ببرند. مسئله ای که حالا با طولانی تر شدن روزهای جنگ نگرانی آنها را برانگیخته است.

به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از خبرگزاری فرانسه، حالا انجمن ها و گروه های داوطلب تلاش دارند با ورود به مناطق جنگ زده و نفوذ به میان آوارها حیوانات به ویژه سگ ها و گربه های خانگی را نجات دهند.

برخی از شهروندان آواره شده با نگرانی از گروه های دوستدار و حامی حیوانات می‌خواهند در پیدا کردن حیوانات خانگی کمک حال آنها باشند.

گروه های حمایت از حیوانات لبنان می گویند این حیوانات مانند انسان ترس و استرس ناشی از بمباران را حس می‌کنند و تحت فشار قرار می گیرند.

آنها از ترس مخفی می شوند و پیدا کردن آنها سخت تر است. گروه حمایت از حیوانات لبنان هنگام نجات حیوانات در نزدیکی منطقه ای قرار گرفتند که اسرائیل آن را بمباران کرد. داوطلبان این گروه تا پیش از این هرگز تا این حد به بمباران ها نزدیک نشده بودند.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای