خبر فوری
شناسه خبر: 40927

سکانداری مجدد مجتبی نوروزی در سازمان دامپزشکی

مراسم تکریم وحید صالحی سرپرست سابق و معارفه مجتبی نوروزی به عنوان رییس سازمان دامپزشکی در حال برگزاری است.

سکانداری مجدد مجتبی نوروزی در سازمان دامپزشکی

به گزارش اخبار سبز کشاورزی، دکتر مجتبی نوروزی رئیس اسبق سازمان دامپزشکی کشور مجدداً به عنوان رئیس جدید این سازمان معارفه شد

دکتر نوروزی پیش از این طی سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۹ به مدت نزدیک به چهار سال مسئولیت ریاست این سازمان را بر عهده داشت.

رزومه و سوابق کاری

نوروزی متولد مهرماه ۱۳۵۰ در صالح‌آباد شهرستان مهران و دانش‌آموخته دکترای دامپزشکی از دانشگاه ارومیه است.

وی تجربه فعالیت در بخش خصوصی دامپزشکی را نیز در سوابق خود دارد و اولین درمانگاه و آزمایشگاه دامپزشکی شبانه‌روزی در استان ایلام را راه‌اندازی نموده است.

دکتر نوروزی علاوه بر تجربه ریاست سازمان دامپزشکی کشور، سوابقی چون ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام، مدیر عامل شرکت مرغ ماهان، مدیر عامل هلدینگ کشاورزی کوثر، مدیر عامل هلدینگ دامپروری و کشاورزی امداد و رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین را در کارنامه کاری خود دارد.

خاطرنشان می سازد دکتر مجتبی نوروزی در ایام مسئولیت مدیر عاملی هلدینگ کشاورزی کوثر توانست خدمات زیادی در بخش دام و طیور به ویژه در نظام مند کردن لاین آرین و همچنین افزایش بهره وری فارم های آن مجموعه ارائه نماید.

امید است تجربه مسئولیت چهار ساله دکتر نوروزی به عنوان ریاست سازمان دامپزشکی کشور به همراه تجربیات کسب شده در سال‌های اخیر بتواند موجبات ارتقاء و اعتلای هر چه بیشتر این سازمان را فراهم آورد.

گفتنی است، وحید صالحی، سرپرست سابق این سازمان در دوره مسئولیت خویش خدمات بسیاری را انجام داد و آرزوی 23 ساله تعامل و همکاری ایران و آفریقا در زمینه مواد پروئتینی در دوره سرپرستی وی محقق شد.

همچنین اخبار سبز کشاورزی برای ریاست جدید سازمان آرزوی موفقیت کرده و آمادگی دارد تا در انجام اهداف سازمانی و برنامه‌های پیش رو و اعتلای حرفه دامپزشکی این سازمان را یاری رساند.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای