خبر فوری
شناسه خبر: 27828

دکتر خصوصی هست

دکتر خصوصی هست /گیاه هست، خصوصی‌ها هستند گاهی برق نگاهی بیینده را می‌گیرد، متوقف می‌کند و حالا یک غرفه 200 متری در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران

دکتر خصوصی هست

گیاه هست، خصوصی‌ها هستند

اخبار سبز کشاورزی ؛ گاهی برق نگاهی بیننده را می‌گیرد، متوقف می‌کند و حالا یک غرفه 200 متری در سالن 27 محل دائمی نمایشگاه‌های تهران یک صندلی خالی دارد؛ جای خالی دکتر محمد خصوصی.

اولین نمایشگاه بدون حضور دکتر خصوصی

شرکت گیاه در این غرفه یادگارهای بنیانگذار خود را که کیفیتی ماندگار دارد به هزاران کشاورز، تولیدکننده، زارع و باغدار معرفی می‌کند. جوش و خروش در غرفه حکایت از پذیرش کارشناسان، مزرعه‌داران، تامین‌کنندگان و توزیع‌کنندگان دارد.

دکتر خصوصی هست گیاه هست، خصوصی‌ها هستند دکتر خصوصی هست گیاه هست، خصوصی‌ها هستند

مردی که 56 سال پیش با احداث شرکت گیاه، آلمان و همه مزایایش را رها کرد تا کمک حال ملتش باشد و دریافت ده‌ها تندیس و لوح تقدیر و سپس چهره ماندگار و قهرمان قهرمانان او را مغرور نکرد و همواره از نخستین ساعات صبح در اتاق کارش در خیابان خاکی جاده مخصوص کرج حاضر می‌شد و بدون دعا کار می‌کرد و کار می‌کرد.
حضور او در آزمایشگاه و احدهای D&R، کارخانه، انبار مواد اولیه به نیروهای در حال کار امید می‌داد و نام محمد خصوصی برند گیاه را به باور عمومی «کیفیت پایدار» تبدیل کرده بود.

دکتر خصوصی هست گیاه هست، خصوصی‌ها هستند دکتر خصوصی هست گیاه هست، خصوصی‌ها هستند

کارشناسان غرفه گیاه در این نمایشگاه اطلاعات 160 کالا در حوزه انواع آفتکش‌ها سموم کم‌خطر، کودهای شیمیایی و ریزمغذی‌ها، کودهای بیولوژیک و کودهای ارگانیک را در اختیار زارعین، باغداران و دانشجویان و کارشناسان بازدیدکننده می‌گذاشتند.
در دو روز نخست نمایشگاه، حضور خانم سوسن خصوصی، قوت قلبی بود که تعامل، اتحاد و استمرار کار گیاه را با مدیریت مدیرعامل و رئیس هیات مدیره نوید می‌داد.
پذیرایی ویژه از مهمانان، ارائه برشورهای و دفاتر یادداشت تخصصی و پاسخ به سوالات تخصصی بخشی از برنامه‌های شرکت گیاه بود که موجب می‌شد هیچ مراجعه‌کننده‌ای دست خالی و بی‌پاسخ غرفه را ترک نکند.

بیش از نیم قرن است که گیاه و خصوصی پیوندی ناگسستنی را به نمایش گذاشته اند و اینک خصوصی ها آینه تمام نمای کیفیت ماندگار و نگهبان سلامت محصولات کشاورزی و مواد غذایی هستند.
بیشتر بخوانید:
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای