آخرین خبرها:
شناسه خبر: 44141

مزرعه پایدار رکورد جهانی گینس عربستان سعودی

عربستان سعودی با بزرگترین مزرعه پایدار رکورد جهانی گینس را ثبت کرد

مزرعه پایدار رکورد جهانی گینس عربستان سعودی

اخبار سبز کشاورزی؛ عربستان سعودی به نقطه عطف فوق العاده ای در کشاورزی دست یافته است، زیرا مزارع نمایشی پیشگام آن در وادی بن هشبل، منطقه عسیر، توسط رکوردهای جهانی گینس به رسمیت شناخته شده است.

این مزارع در حال حاضر عنوان معتبر بزرگترین در جهان را از نظر مساحت دارند. در مجموع مساحتی بالغ بر 3.20 میلیون متر مربع، به دو قسمت تقسیم می‌شوند که هر کدام مجهز به مخزن بتنی 500 متر مکعبی برای ذخیره‌سازی آب و سیستم‌های آبیاری خودکار پیشرفته برای همه محصولات هستند.

پایداری این مزرعه با تکیه بر آب تصفیه شده برای آبیاری محصولات قابل توجه است. کل فرآیند آبیاری توسط تیمی متشکل از متخصصان و متخصصان و با اطمینان از بالاترین استانداردهای کشاورزی به دقت انجام می شود.

این مزرعه با 50 مزرعه اختصاص داده شده به درختان میوه و 20 مزرعه برای محصولات مختلف دیگر، طیف وسیعی از محصولات را کشت می کند. محصولات قابل توجه شامل لیمو، پرتقال، نارنگی، انار، انگور، انجیر، بادام و زیتون است. علاوه بر این، مزرعه میزبان مزارع آزمایشی است که انواع مختلف کشاورزی را به نمایش می گذارد.

همانطور که عربستان سعودی در نوآوری کشاورزی پیشرو است، Guildhall Recruitment شریک مورد اعتماد شما برای ارتباط استعدادهای برتر با فرصت های هیجان انگیز در بخش کشاورزی است.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای