آخرین خبرها:
شناسه خبر: 41240

برگزاری نمایشگاه تجهیزات کشاورزی با هدف ارتباط با بازارهای بین المللی

بزرگان صنعت باغبانی در ششمین آیفارم

نمایشگاه بین‌المللی آیفارم از صبح امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب در تهران برگزار می‌شود.

بزرگان صنعت باغبانی در ششمین آیفارم

اخبار سبز کشاورزی؛ به گزارش اخبار سبز کشاورزی، ششمین دوره این نمایشگاه با رویکرد مکانیزاسیون و صنعتی سازی کشاورزی در زمینه‌های ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی، زراعی و باغبانی، پهپادها، نهاده‌ها (سم، کود و بذر)، تجهیز و هوشمندسازی گلخانه، سیستم‌های آبیاری، مکانیزاسیون دام و طیور، خدمات و صنایع وابسته به عنوان یکی از مهم‌ترین رویداد‌های تجاری در سطح منطقه برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری نمایشگاه

هدف از برگزاری نمایشگاه آیفارم تهران، ایجاد نمایشگاه جامع کشاورزی مطابق با استاندارد‌های بین المللی و صادرات محور در منطقه است که بتوان در زمینه فعالیت‌های مختلف بخش کشاورزی سرآمد بوده و سالانه مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان بی شماری از کشور‌های مختلف جهت حضور و بازدید از نمایشگاه و آشنایی با آخرین دستاورد‌های کشاورزی و باغبانی را گردهم آورد.

آیفارم نمایشگاهی ایده‌آل برای تولیدکنندگان صنعت کشاورزی

آیفارم جایگاهی ایده‌آل جهت تولیدکنندگان فعال در صنعت کشاورزی است تا ضمانت و کیفیتی که مصرف‌کنندگان خواستار آن می‌باشند را ارائه داده و ارتباطی مستقیم با بازار‌های بین المللی برقرار نمایند.

بازدید از نمایشگاه برای علاقه‌مندان از ۲۵ تا ۲۸ مهر ماه ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعد از ظهر مهیا است.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای