آخرین خبرها:
شناسه خبر: 39944

نمایشگاه شیراز؛ بزرگ‌ترین رویداد باغبانی و گلخانه‌ای ایران

نمایشگاه گل و گیاه و تجهیزات گلخانه‌ای شیراز یکی از بزرگ‌ترین و ارزشمندترین رویدادهای گل و گیاه ایران است که توسط شرکت نمایشگاهی سفیران در شیراز برگزار می‌شود.

نمایشگاه شیراز؛ بزرگ‌ترین رویداد باغبانی و گلخانه‌ای ایران

نمایشگاه ادوات گلخانه‌ای و تجهیزات باغبانی شیراز یکی از بزرگ‌ترین و ارزشمندترین رویدادهای کشاورزی ایران است که توسط شرکت نمایشگاهی سفیران در شیراز برگزار می‌شود.

اخبار سبز کشاورزی ؛ هجدهمین دوره این نمایشگاه با موضوعات باغبانی، گلخانه، نهاده، سامانه‌های نوین آبیاری، لوله و اتصالات، تجهیزات و ماشین آلات وابسته در تاریخ 13 تا 17 آذر ماه 1402 و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس برگزار می‌شود و مکانی مناسب برای دریافت آخرین محصولات و روش‌های نوین و همچنین آشنایی با برنامه‌های بخش باغبانی و گلخانه‌ای است که به بازدیدکنندگان امکان انتخاب طیف وسیعی از خدمات و محصولات کشاورزی و باغبانی را می‌دهد.

تنوع محصولات، خدمات بسیار بالا، حضور شرکت‌کنندگان از نقاط مختلف جهان و ارائه به‌روزترین تکنولوژی و محصولات در این نمایشگاه ازجمله دلایلی است که بازدید از آن را ضروری می‌کند.

خدمات گسترده و تجربیات مجموعه سفیران در برگزاری نمایشگاه‌های گوناگون می‌تواند زمینه موفقیت و دست‌یابی به اهداف مدنظر شما را در این نمایشگاه فراهم کند.

زمان برگزاری:

تاریخ شروع : دوشنبه 13 آذر

تاریخ پایان : جمعه 17 آذر

1402Mon 04 December 2023

1402Fri 08 December 2023

نشانی سایت:

https://safiran-expo.ir/

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای