آخرین خبرها:
شناسه خبر: 40591

کاربرد سگ‌ها در زندگی

سگ‌ها همواره از بدو تاریخ در پیشرفت جوامع انسانی دخالت داشتند و این دخالت‌ها اغلب حالتی ابزاری و تاثیرگذار در زندگی انسان‌ها داشته است.

کاربرد سگ‌ها در زندگی

بخش اول

سگ‌ها همواره از بدو تاریخ در پیشرفت جوامع انسانی دخالت داشتند و این دخالت‌ها اغلب حالتی ابزاری و تاثیرگذار در زندگی انسان‌ها داشته است.
اخبار سبز کشاورزی ؛ دکتر محمود نادرخانی، موسس مجموعه تربیتی و پرورش سگ «بیبرو»| قدمت سگ‌ها در ایران حداقل به ۳۸میلیون سال قبل باز‌می‌گردد و می‌توان گفت سگ‌ها قبل از ما ساکن این سرزمین بودند.
بیشتر بخوانیم: ممنوعیت ورود حیوانات به محوطه فرودگاهی و علل آن
سگ‌ها در کشورهای مختلف متناسب با فرهنگ آن کشور دارای وظایفی هستند و میزان استفاده ابزاری از سگ‌ها در کشورهای مختلف سطوح متفاوتی دارد.

کشورهای توسعه‌یافته و جهان اولی به‌صورت کاملاً تخصصی دارای سازمان‌ها و نهادهایی هستند که این نهادها وظایفی متناسب با گسترش کاربرد سگ‌ها دارند و تصمیمات آنها در این زمینه ثابت و هماهنگ با هم است، به‌طوری که فحوای کلام همگی آنها جمله زیر است:
«هدف انجمن ورزش با سگ‌ها فراهم کردن بستری برای رقابت‌های غیرنظامی در زمینه اطاعت سگ‌ها و ارتقاع مهارت حفاظت آنها است».
بیشتر بخوانید : کدام سگ قیمت مناسبی دارد؟
همچنین، این انجمن‌ها قصد دارند تا با استفاده از عناوین و جوایز، دستاورد و توانایی‌ها را ارزیابی کنند و آزمون‌های باشگاهی و مسابقات قهرمانی را گسترش دهند.
در این راستا، انجمن ورزش سگ‌ها باید بکوشد تا استانداردهای جدیدی برای ارتقای سطح آموزش سگ‌ها در حوزه حفاظتی به‌وجود آورد و باید تلاش کند تا ورزش‌های حفاظتی دیگر نیز به این سمت هدایت شوند؛ در این صورت این انجمن می‌تواند فضای رقابتی ایجاد کند تا بهترین‌ها با یکدیگر رقابت کنند.
این اقدامات در نهایت موجب ارتقای سطح تربیت سگ، گسترش اخلاق ورزشی و رسیدن به کمال پیشرفت در حوزه تربیت سگ می‌شود.

طراحی محیط بیرون برای سگ‌ها

طراحی محیط بیرون برای سگ‌ها
سگ‌ها دارای کاربردهای متفاوتی هستند که می‌توان آنها را در تقسیم‌بندی زیر گنجاند:
-ارتقاء و حمایت
-ارتقاء در دفاع، تجسس، شکار و فرمان‌پذیری.
البته کاربردهای دیگر را نیز می‌توان برای سگ‌ها متصور بود که آکادمی تربیت و پرورش سگ بیبرو دارای مجوز رسمی از وزارت جهاد کشاورزی، وزارت کشور و اداره نیروی انتظامی ارائه‌دهنده تمامی خدمات در زمینه سگ‌ها نظیر آموزش نفرات و سگ‌ها انجام عملیات‌های مشخص و حفاظت فیزیکی همایش‌ها مراکز فرهنگی و ابنیه‌های تاریخی و فرهنگی گردشگری و اماکن صنعتی دولتی و غیردولتی می‌تواند در تمامی موارد ذکر شده گرهگشای مشکلات هم‌میهنان عزیز باشد.

آکادمی تربیت و پرورش سگ بیبرو

آکادمی تربیت و پرورش سگ بیبرو
پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/bibroclub/
تلفن تماس: ۰۹۳۶۲۶۱۵۱۷۱
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای