خبر فوری
شناسه خبر: 32812

بازاریابی در بخش گل و گیاه از رویکردهای مهم ایران سبز

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی از اهتمام ویژه وزارت متبوع در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش کشاورزی خبر داد

بازاریابی در بخش گل و گیاه از رویکردهای مهم ایران سبز
مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی از اهتمام ویژه وزارت متبوع در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش کشاورزی خبر داد و گفت: در این راستا بسته‌ تشویقی و حمایتی از دانش‌بنیان‌ها در بخش کشاورزی تهیه شده است.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی ، علیرضا رضازاده مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه ایران سبز که در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد، به دو رویکرد مهم این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: ارائه محصول به بهره‌برداران و خریداران و بازاریابی در بخش صادرات به خصوص در حوزه گل و گیاه یکی از رویکردهای مهم این نمایشگاه است.
بیشتر بخوانید: نمایشگاه ایران سبز ۱۴۰۲؛ پنجمین دوره

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه چشمگیر است

وی تصریح کرد: استفاده از شرکت‌های فعال در حوزه کشاورزی و دانش‌بنیان‌ها دیگر رویکرد پنجمین نمایشگاه ایران سبز است به طوری که حضور شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در بخش کشاورزی در این نمایشگاه چشمگیر است.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به قوانین، مقررات و دستورالعمل‌ها در حوزه بحث‌های دانش‌بنیان، گفت: وزارت جهاد کشاورزی با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب از سال گذشته در حوزه دانش‌بنیان‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته و برای حمایت از آنها فعالیت‌های خوبی انجام داده است. وی افزود: اولویت سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کمک به بحث‌های دانش‌بنیان می‌باشد، کمااینکه ماهیت خود این سازمان نیز مباحث دانش‌بنیانی است.
رضازاده خاطرنشان کرد: وزارت جهاد کشاورزی برای حمایت هرچه بهتر از شرکت‌های دانش‌بنیان، بسته‌های خاص حمایتی به عنوان مشوق در نظر گرفته است که متقاضیان می‌توانند با ارتباط با معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی و معاونت تخصصی باغبانی وزارتخانه اطلاعات کاملی در خصوص این بسته‌های حمایتی دریافت کرده و از امکانات و تسهیلات آن استفاده کنند.
گفتنی است؛ پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران سبز در موضوعات باغبانی، صنعت گلخانه‌سازی، نهاده‌ها، ماشین‌آلات، گل و گیاه و صنایع وابسته صبح امروز با حضور مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی افتتاح شد.
این نمایشگاه از ۷ تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر است.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای