آخرین خبرها:
شناسه خبر: 46410

تصویب سند ایمنی و بهداشت شغلی در کشاورزی آلمان

آلمان بر تعهد خود برای ترویج و حمایت از حقوق اساسی برای محیط کار ایمن و سالم برای همه کارگران تاکید می‌کند.

تصویب سند ایمنی و بهداشت شغلی در کشاورزی آلمان

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ خانم لیلیان تشان، دبیر دولت فدرال در وزارت کار و امور اجتماعی فدرال آلمان، سند تصویب کنوانسیون ایمنی و بهداشت در کشاورزی را به مدیر کل ILO، آقای گیلبرت هونگبو ارائه کرد.

وزیر امور خارجه در سپردن اسناد تصویب خاطرنشان کرد: «در حالی که بیش از یک میلیارد نفر، یعنی نزدیک به یک سوم نیروی کار جهان، در بخش کشاورزی مشغول به کار هستند، بسیاری از آنها، به ویژه آسیب پذیرترین افراد، کسری کار آبرومندانه نگران کننده ای را تجربه می کنند. بسیاری از کارگران کشاورزی در معرض شرایط کاری خطرناک و ناسالم قرار دارند و به امنیت اجتماعی و حفاظت دسترسی ندارند. آلمان با تصویب کنوانسیون شماره 184، سیگنالی قوی ارسال می کند که بر تعهد خود برای ترویج و حمایت از حقوق اساسی برای داشتن یک محیط کار ایمن و سالم برای همه کارگران، با نگاه ویژه به کارگران کشاورزی در سراسر جهان، تاکید می کند.»

آقای هونگبو هنگام دریافت سند تصویب اعلام کرد: «اهمیت مرکزی ایمنی و بهداشت شغلی تأیید شد، زمانی که حق داشتن یک محیط کار ایمن و سالم در میان اصول و حقوق اساسی در کار گنجانده شد. من صمیمانه از تصویب کنوانسیون شماره 184 توسط آلمان استقبال می‌کنم و تعهد مستمر آن را به این اصل و حق اساسی نشان می‌دهم.»

کشاورزی بخش پیچیده ای است که در آن کارگران می توانند در معرض خطرات بسیاری از جمله آفت کش ها و مواد شیمیایی کشاورزی، خطرات بیولوژیکی، ماشین آلات خطرناک و شرایط آب و هوایی چالش برانگیز قرار بگیرند و کنوانسیون حفاظت های ایمنی و بهداشتی کلیدی را برای کارگران کشاورزی در برابر این خطرات تعیین می کند.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای