آخرین خبرها:
شناسه خبر: 36764

چه سگی از کجا و چطور بخریم؟

چه سگی بخرم؟ کدام نژاد بهتر است؟ سگ ایرانی بخرم یا خارجی؟ مشکلات کدام نژاد کمتر است؟ سگ در روز چقدر باید غذا بخورد؟

چه سگی از کجا و چطور بخریم؟

گام به گام با پرورش و تربیت سگ (بخش سیزدهم)

چه سگی بخرم؟ کدام نژاد بهتر است؟ سگ ایرانی بخرم یا خارجی؟ مشکلات کدام نژاد کمتر است؟ سگ در روز چقدر باید غذا بخورد؟ سگ در روز چقدر باید راه برود یا بدود؟ کدام سگ پشم و موی کمتری دارد؟ کدام سگ ایرانی مناسب است؟ کدام سگ خارجی مناسب است؟ چه لوازمی برای سگم بخرم؟ کدام سگ قیمت مناسبی دارد؟ این‌ها سوالات متداولی است که عمدتا پرسیده می‌شوند. هر فرد متناسب با نیاز خود، مکان و زمانی که در اختیار دارد می‌تواند سگی را پیدا کند.
اخبار سبز کشاورزی ؛ دکتر محمود نادرخانی، موسس مجموعه تربیتی و پرورش سگ « بیبرو » | قبل از خریدن سگ بهتر است کمی درباره قابلیت‌های هر نژاد، مشکلات، ملزومات و قیمت آن اطلاعات داشته باشید.

طراحی محیط بیرون برای سگ‌ها طراحی محیط بیرون برای سگ‌ها

چه سگی بخرم؟

در ابتدا برای خرید سگ سری به پیج بیبرو bibroclub بزنید و در هایلات‌ها و پست‌های ابتدایی پیج مطالبی را درمورد انواع سگ‌ها مطالعه کنید.
خرید یک سگ دارای اصولی است که باید برای اولین و آخرین‌بار هم که شده آن را مطالعه کنید. سگ‌ها دارای نیازهایی کاملا شبیه به هم، ولی گسترده و متفاوت هستند؛ به‌عنوان مثال نیازهایی که یک سگ کوچک همانند نژاد «پامرانین» دارد با نیازهایی که یک سگ تنومند مانند سگ «سرابی» دارد، همجنس ولی متفاوت است.
بهتر است قبل از تحقیق درمورد خرید سگ کمی سبک زندگی خود را بررسی کنیم و به نتیجه برسیم که لازم است سگی را خریداری کنیم یا به حمایت بگیریم؟
اشخاصی که در اولویت اول به سگ‌ها علاقه دارند و فضایی را می‌توانند به سگ اختصاص دهند و همچنین می‌توانند زمانی هم در اختیار سگ بگذارند مجاز هستند سگی را نگهداری کنند؛ ولی این شرط لازم است، اما کافی نیست.
انسان‌ها هزینه زیادی را برای برقراری نظم پرداخت می‌کنند تا بتوانند از هر موقعیتی در زندگی لذت درست ببرند، ورود سگ به زندگی یک فرد باید از قبل مهندسی شده باشد و با در نظر گرفتن نیازها و خواسته‌های خود و در ادامه نیازهای سگ.

چه سگی از کجا و چطور بخریم؟ چه سگی از کجا و چطور بخریم؟

برای خرید سگ مشاوره بگیرید

اگر شما شخصی هستید که از طریق پیج یا سایت و رسانه‌ای خاص خود را بمباران اطلاعاتی کرده‌اید، یعنی سگ خود را انتخاب کرده‌اید و فقط به‌دنبال همان نژاد و قیمتی مناسب و شرایطی بهتر هستید بعد از بررسی شرایط خود برای نگهداری سگ بهتر است درمورد خرید مشاوره بگیرید تا اطلاعات درست و دقیق درمورد یک نژاد خاص در اختیار داشته باشید.
اکنون عمدتا هر شخصی به خود اجازه مشاوره درمورد نژادهای مختلف می‌دهد؛ بهتر است شما از شخصی مشاوره بگیرید که اطلاعاتی درمورد طول عمر نژاد، خلق و خو، قابلیت‌ها، وضعیت سلامت، نیازها، مشکلات، پوشش و عقبه ژنتیکی سگ بتواند در اختیار شما قرار دهد.
این شخص مشاور در ایران صرفا اشخاصی به‌عنوان مربی و پرورش‌دهنده با سابقه طولانی در آن نژاد و دیدن حدودی و تحلیل یک خط خونی خاص هستند. به عبارتی به معنای خاص کلمه شخصی که مربی و پرورش‌دهنده است، نه صرفا مربی و نه صرفا پرورش‌دهنده و نه صرفا دامپزشک.

چه سگی از کجا و چطور بخریم؟ چه سگی از کجا و چطور بخریم؟

« بیبرو » تمام وقت پاسخگوی سوالات شماست

با توجه به مطالب فوق شما می‌توانید مشاور خود را از بین افرادی که واجد شرایط هستند، انتخاب کنید. آکادمی تربیت و پرورش سگ بیبرو تمام وقت پاسخگوی سوالات مختلف شماست.
از هر چه بگذریم سخن دوست خوش‌تر است. چه سگی بخریم؟
سگی که ظاهرش را دوست داریم. رفتار و اقتدارش رادوست داریم. خوب نگهبانی بدهد. ترسناک باشد. زیبا باشد. سالم باشد. خشن باشد. با بچه‌ها میانه خوبی داشته باشد. از همه مهم‌تر زبان فهم باشد.
این مطالب چکیده‌ای از پرسش‌های است که در ذهن بسیاری از دوستداران سگ‌ها و حیوانات جای دارد.
پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/bibroclub/
تلفن تماس: ۰۹۳۶۲۶۱۵۱۷۱

بیشتر بخوانید:
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای