آخرین خبرها:
شناسه خبر: 37492

سگ ایرانی بخرم با خارجی؟ قسمت دوم

سگ‌های بزرگ در ایران تقریبا در تمامی نقاط یافت می‌شوند که البته بهتر است صرفا ایران کنونی را در نظر بگیریم.

سگ ایرانی بخرم با خارجی؟ قسمت دوم

گام به گام با پرورش و تربیت سگ (بخش هفدهم)

در نوشتار گذشته درباره گذشته سگ‌ها در ایران کمی صحبت کردیم.
اخبار سبز کشاورزی ؛ دکتر محمود نادرخانی، موسس مجموعه تربیتی و پرورش سگ «بیبرو» | سگ‌های بزرگ در ایران تقریبا در تمامی نقاط یافت می‌شوند که البته بهتر است صرفا ایران کنونی را در نظر بگیریم.
سگ‌ها به خودی‌خود موجوداتی منحصر به فرد هستند و احتیاج به تعریف و وزن افزایی ندارند.

حضور سگ‌های سالوکی در تمامی پهنه ایران مرکزی

سگ‌هایی نظیر سالوکی‌ها در تمامی پهنه ایران مرکزی و حتی در کوهپایه‌های البرز، زاگرس و کپه‌داغ هر جا که منطقه مسطحی باشد، دیده می‌شوند.
این بدان معنی نیست که در مناطق کوهستانی و تپه ماهوری کاربرد ندارند؛ بلکه شکار مورد علاقه این نوع سگ به‌دلیل شکل خاص بدن، سرعت بالا و کار گروهی در این مناطق بیشتر یافت می‌شود.

بالاترین: سگ نژاد سالوکی

بالاترین: سگ نژاد سالوکی

شکار سگ‌های سالوکی

شکار سگ‌های سالوکی عمدتا جوندگانی همانند جرد، جربیل، خرگوش و زوج سمان کوچک نظیر جبیر است.
برای داشتن سگ سالوکی و دانستن مشخصات ذاتی، ذهنی و اخلاقی می‌توانید مطالب منتشر شده در پیج بیبرو را مطالعه نمایید و در خرید این سگ از ما مشورت بگیرید.

پس برای نگهداری از سگ‌های سالوکی به‌عنوان یکی از کهن‌ترین نژادها در دنیا باید حتما فضای کافی برای دویدن و قلمرو صوری و فضایی کم در داخل منزل داشته باشید.

رفتار اشرافی سالوکی‌ها

سالوکی‌ها در خانه کاملا اشرافی رفتار می‌کنند و کم واق می‌زنند و خرابکاری کمی دارند و با وجود جثه بزرگی که دارند رفتار آرامی از آنها مشاهده می‌کنید.
این سگ‌ها عمدتا دارای مهارت‌های اجتمایی سطح بالا در جامعه انسانی و سگ‌ها هستند، به تنوع غذایی خاصی نیاز ندارند و از همان غذایی که ما مصرف می‌کنیم می‌توانند بهترین تغذیه را داشته باشند.
سالوکی‌ها در رنگ‌ها متنوع دیده می‌شوند از جمله نخودی، سفید، مشکی، بلوطی و گاهی مخلوطی از رنگ‌ها و همچنین این سگ‌ها برای مناطقی که زمستان‌های سرد و پربارش دارند حتما نیاز به سر پناه و یک زیرانداز گرم دارند تا بتوانند همچنان چهره شاد و بشاش خود را به شما نشان دهند.
پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/bibroclub/
تلفن تماس: ۰۹۳۶۲۶۱۵۱۷۱
بیشتر بخوانید:
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای